[slideshow]

El flamant diputat a les Corts Fran Ferri i el secretari comarcal Gerard Donat van acompanyar els regidors, militants i simpatitzants en l’acte de celebració dels resultats electorals que BLOC-Compromís han obtingut a Carlet, que són els millors dels 25 anys d’història a Carlet.

La portaveu del nou grup BLOC-Compromís, Maria Josep Ortega, va ressaltar que “estos resultats mostren l’inici del canvi a Carlet, ja que mentre el poble ens ha donat un suport extraordinari, el PP ha tret els seus pitjors resultats en 16 anys”. Ortega va assenyalar també que “ara comença una nova etapa; cal acabar amb els enfrontaments estèrils a l’ajuntament, la ciutadania ens demana unitat per a resoldre els gravíssims problemes que té la nostra societat”. La líder de Compromís a Carlet va afegir que “ hem oferit una col·laboració sincera a l’alcaldessa, però la veritat és que no tenim gran confiança en la seua resposta”. Ortega es va comprometre a seguir defensant “la igualtat d’oportunitats i la transparència absoluta en les contractacions i en la despesa pública.”

El secretari comarcal Gerard Donat va posar el BLOC-Compromís de Carlet com a exemple de bones pràctiques polítiques i va afegir:  “que ningú ho dubte: Maria Josep Ortega serà la pròxima alcaldessa de Carlet, perquè Crespo ha iniciat el camí de la caiguda i ara s’ha salvat pels pèls, però no aguantarà un altre round, i l’alternativa a Carlet és Compromís”.

Per  la seua banda el diputat més jove a les Corts i Secretari general del BLOC Jove, Fran Ferri, va assenyalar el vot dels joves com clau per a l’èxit de Compromís, va recalcar que el compromís polític de la joventut és creixent dia a dia i va afegir que “el PP ens ha posat ja al seu punt de mira per a atacar-nos perquè ha vist que som la força emergent de l’esquerra i del valencianisme, però no ens van a poder parar perquè ací hi ha una força política plena de conviccions, d’honradesa i de joventut”.