S’ha constituït a Carlet el col·lectiu de Compromís, amb l’elecció de l’executiva local encapçalada per Maria Josep Ortega, elegida per unanimitat.

Ortega va manifestar que “tenim uns reptes molt grans i hem de continuar treballant encara més intensament per crear les condicions a Carlet que faciliten la recuperació de l’ocupació, que ha caigut de forma estrepitosa durant els últims anys, cosa que està provocant autèntics drames familiars a la nostra ciutat”. Ortega ha afegit que “la prioritat de Compromís serà la d’incidir en l’Ajuntament a través de tots els nostres mitjans a l’abast perquè dedique molts més recursos a la promoció del treball, ja que és molt poc el que s’està fent al respecte des de l’equip de govern, que es troba paralitzat i desorientat.”

Primera Executiva Local de Compromís:

Secretaria local i Portaveu: Maria Josep Ortega

Secretaria d’Organització: Sergi Doménech

Vicesecretaria d’organització: Bernat Nogués

Secretaria de Política Institucional: Agustí Royo

Secretaria de Polítiques Sectorials: Bernat Garcia

Secretaria de Finances: Josep Àngel Hervàs

Vicesecretaria de finances: Loles Garcia.

Secretaria de Comunicació: Xavier Hervàs

Secretaria de Polítiques d’Igualtat: Maria Josep Hernandorena

Secretaria d’Implantació: Rafa Serrano

Secretaria de Dinamització: Ximo Claramonte.

Secretaria de Joves: Àlex Parra

La primera Assemblea de Compromís, formació que té cinc regidors a l’Ajuntament de Carlet, va comptar amb la presència del diputat a les Corts Fran Ferri i del membre de l’Executiva Comarcal Albert Furió.