Maria Josep Ortega, portaveu de Bloc-Compromís

El grup polític municipal Bloc-Compromís ha tingut accés a una relació comptable on figura una factura de 500 euros per la compra d’una làmpada per al despatx de l’alcaldia. Segons la portaveu del grup municipal “és una autèntica vergonya i una irresponsabilitat estar demanant sacrificis als treballadors de l’ajuntament i a la ciutadania en general quan la màxima responsable de l’ajuntament malbarata els diners dels carletins i carletines amb despeses supèrflues i cares com una làmpada de 500 euros per al seu despatx”.

Ortega ha afegit que “el problema s’agreuja quan l’equip de govern està imposant  sacrificis al poble com ara les apujades constants d’impostos i taxes amb un desmesurat afany recaptatori i faltant a la paraula donada, mentre es gasta els diners del poble en capritxos de decoració del seu despatx.”

Este fet també contrasta amb les polítiques d’austeritat a les quals s’està sometent als treballadors de l’ajuntament, com ara el fet  que se’ls obligue a tornar les peces de roba deteriorades dels uniformes per rebre peces noves. Ortega ha afegit “mentre malbarata els diners públics sotmet els treballadors a mesures inaudites, com ara haver de tornar, per registre d’entrada, una camisa vella, unes botes foradades o un pantaló que s’ha quedat menut, per poder rebre una substitució de la peça, deixant el treballador sense part del seu uniforme fins que dies després puga aprovar-se’n la substitució i entrega posterior.”

El grup municipal Bloc-Compromís demanarà que es torne la làmpada o que l’alcaldessa reintegre els diners del seu cost a l’Ajuntament.

D’altra banda Bloc-Compromís demanarà també  explicacions a l’equip de govern de quin òrgan ha acordat la gestió de la uniformitat dels treballadors públics que fins ara consistia en l’entrega d’un parell de mudes anuals i expliquen el destí de les peces tornades, i exigirà mesures d’austeritat en què els representants polítics siguen els primers a donar exemple a la ciutadania.