Concentració multitudinàriaEls regidors de Bloc-Compromís donen suport a la concentració

La ciutadania de Carlet ha sigut capdavantera en la defensa de l’escola pública. A més de les diverses accions que vénen produint-se en tots els centres com a protesta per les retallades que el PP ha fet a l’educació pública, com ara  concentracions a les portes de les escoles i instituts, tancades d’alumnes, professors, pares i mares, assemblees de professorat, reunions de pares , etc., el dimecres passat va haver una concentració multitudinària a l’Avinguda Blasco Ibáñez i a les portes de l’Ajuntament, on es van reunir pares i mares, alumnes i professors de tots els centres públics de Carlet per reivindicar una educació pública de qualitat i on van mostrar el seu desacord més profund amb les retallades brutals del PP en l’educació pública i la desastrosa gestió econòmica del govern del PP que està portant a una situació enormement difícil a l’ensenyament públic, un dels elements bàsics de l’estat de benestar.

Els regidors de Bloc-Compromís, encapçalats per la portaveu Maria Josep Ortega, van estar presents a l’acte per donar suport a les justes reivindicacions de la comunitat educativa carletina.