El Grup Municipal del BLOC-Compromís de Carlet ha fet públic que el tribunal nomenat per l’Ajuntament per a la provisió de diverses places d’auxiliar administratiu està format per persones estretament vinculades al PP de Carlet. Entre elles, està la secretària personal de l’alcaldessa, filla d’un exregidor del PP, col·laboradora habitual d’eixe partit i que ha estat fent faena per al PP durant la campanya electoral. També es troba en el tribunal qui ha estat utilitzat d’”espia” en els actes del BLOC per a passar la informació a l’alcaldessa, a més d’haver estat repartint pamflets contra el BLOC l’última nit de la campanya electoral, una persona d’una molt estreta relació amb la regidora Laura Sáez. També hi ha un membre d’una candidatura municipal anterior del  PP de Carlet, entre altres.

El Grup Municipal del BLOC vol posar en coneixement de tots els carletins estos nomenaments que només poden tindre com a finalitat fer servir els membres del tribunal com a comissaris polítics del PP. En tot cas, són èticament reprobables, ja que malmeten la imatge d’imparcialitat que ha de tindre un tribunal d’un procés selectiu per a proveir llocs de treball d’un organisme públic. A més, constitueixen una falta de respecte  a les persones presentades a les proves, que es mereixen un tribunal just per a ser avaluades amb imparcialitat i justícia.

També podeu llegir a l’edició digital dels diaris punxant sobre l’enllaç Levante – EMV i a Las Provincias

Carlet, 6 de juny del 2011

SECRETARIA DE COMUNICACIÓ DEL BLOC DE CARLET