El grup municipal del Bloc-Compromís va presentar ahir una moció on demanava la baixada d’un 20% en les retribucions dels regidors alliberats, cosa que suposaria un estalvi de més de 20.000€ .

La portaveu del Bloc-Compromís a l’Ajuntament de Carlet, Maria Josep Ortega, lamenta que el PP haja votat en contra ja que “han perdut una gran oportunitat de fer un gest solidari cap a tots els carletins que estan passant uns moments difícils”. Ortega ha comentat també que “la rebaixa que proposàvem des del Bloc-Compromís hauria suposat un estalvi de més de 20.000 euros, que podrien haver-se destinat a qüestions socials o a augmentar el Pla de Foment d’Ocupacio”

Per contra, el Grup Municipal del Bloc-Compromís sí que votà a favor de la moció presentada pel PP on s’acordava que els alliberats no cobrarien la paga extra de Nadal. Segons Maria Josep Ortega “donàvem per descomptat que esta rebaixa anava a fer-se efectiva, ja que Crespo ho havia anunciat a bombo i platerets, però al nostre parer és molt insuficient, i és per això que presentàvem la proposta de baixada d’un 20%”

La dirigent del Bloc-Compromís a Carlet ha manifestat que: “A pesar de les reiterades negatives de l’equip de govern a baixar-se el sou, el nostre grup municipal continuarà demanant aquesta baixada ja que considerem que els salaris que s’han autoaprovat són excessius i molt allunyats de la realitat econòmica actual que viuen els carletins on les xifres d’atur superen ja les 1.800 persones”

28 de setembre de 2012