Levante EMV  20/11/2010

EL BLOC DENUNCIA QUE MÉS DE 40 PERSONES ES QUEDEN SENSE MATRICULAR A L’EPA DE CARLET PELS RETALLS DEL PP

Al darrer plenari extraordinari el Partit Popular va aprovar reduir a 23 hores setmanals la jornada laboral d’una de les professores de l’Escola Permanent d’Adults de Carlet. Com a conseqüència d’açò més de quaranta carletins s’han  quedat sense poder matricular-se enguany per a poder acabar el graduat escolar. A més d’aquesta retallada, cal assenyalar la supressió del professor de valencià que preparava per a tots els nivells de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.  Des del Grup Municipal del BLOC de Carlet hem demanat explicacions a la regidora d’educació Laura Sáez, la qual ha al·legat “manca d’espai i d’instal·lacions per a donar les classes”.

La portaveu del BLOC, Maria Josep Ortega ha manifestat que “la contestació de la regidora d’educació és una excusa molt poc convincent, ja que, es podrien usar perfectament les instal·lacions dels tres col·legis i dels dos instituts públics”.

Ortega ha afegit que “Es una vergonya l’actitud que està tenint el Partit Popular en matèria d’educació, eliminant el Batxillerat nocturn, la retallada de subvencions a les Escoles de Música de l’Artística i la Unió Musical així com al Conservatori i la retallada a la partida d’ajudes per a material escolar”.

Des del Grup Municipal del BLOC de Carlet instem a l’Ajuntament a què s’augmente la plantilla de professorat de l’EPA per a poder fer front a la demanda dels carletins.

BLOC CARLET – COMPROMÍS www.blocdecarlet.wordpress.com www.blocdecarlet.com